Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

"Καλοκαίρι 2011" των Fratelli Rossetti !!!

 Δε ξέρω αν σας αρέσουν ή όχι εγώ πάντως είμαι Fun 100% των Fratelli Rossetti. Έχουν άψογη εφαρμογή και πολύ καλή ποιότητα. Όσο για τις τιμές… εεεε αυτό δεν είναι το δυνατό τους σημείο αλλά όπως και να το κάνουμε… ΑΞΙΖΟΥΝ !!!
 Η φετινή κολεξιόν καλοκαίρι 2011 είναι λίγο… εκκεντρική θα έλεγα;;; τα δικά μου γούστα είναι λίγο πιο κλασσικά επομένως αυτά που μου άρεσαν περισσότερο είναι… τα Decollete
Αν θέλετε περισσότερα μοντέλα και φυσικά τα ανδρικά μοντέλα καθώς και τσάντες (τρελαίνομαι) δεν έχετε παρά να μπείτε στο site τους… εδώ

Ballerina
ballerina 1

Ballerina
ballerina 2
Infradito
sandali 1
Infradito
sandali 2
Stivale
stivali 1
Stivale
stivali 2
Décolleté
Decollete' 1
Décolleté
Decollete' 2
Mocassino
mocassini 1
Mocassino
mocassini 2

Τι  λέτε σας άρεσε τίποτα;;;
Στην Ελλάδα δεν είμαι σίγουρη για το ποιος τα φέρνει… μια φορά όμως που χρειάστηκε να αγοράσω ένα ζευγάρι καλό παπούτσια και έτυχε να είναι fratelli rossetti το συγκεκριμένο μοντέλο ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ… όταν ρώτησα ένα υπάλληλο καταστήματος μου απάντησε ότι πολλές φορές κάθε χώρα κάνει δικιές της παραγγελίες και έχει δικά της μοντέλα…
καλημέρα σε όλους...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου