Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Προσοχή στα ονόματα!!!

Σήμερα θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα περιστατικό που συνέβη σ’ εμένα την ίδια και εύχομαι να μην συμβεί σε κανέναν άλλο φοιτητή.

Το 2007 και μετά από αίτηση μου σε ΔΗΜΟΣΙΟ πανεπιστήμιο της Ιταλίας γίνομαι δεχτή…. Ουαου απίστευτη χαρά …αρχικά…
Όλα έβαιναν καλά έως ότου το master τελείωσε. Την ημέρα της παρουσίασης της μεταπτυχιακής μου εργασίας μου ανακοινώνουν   ότι δεν είναι εφικτό να παραλάβω άμεσα την περγαμηνή μου διότι…. Υπάρχει πρόβλημα με το όνομα μου!!!!
Παρακαλώ ρώτησα; τι πρόβλημα δηλαδή; Να μου λένε, στην επίσημη  μετάφραση που μου φέρατε από το υπουργείο εξωτερικών… το πτυχίο (Α.Ε.Ι Αθηνών) σας  γράφει το όνομα Fotini ενώ το άλλο έγγραφο του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (σε δημόσιο πανεπιστήμιο της Αθήνας) αναγράφει το όνομα Foteini καθώς και η ταυτότητα σας. Ποιο από τα δύο είναι σωστό;
Τόμπολα σας λέω τόμπολα!!! Κρίμα τη χαρά που πήρα ότι τελείωσα με άριστα !!! Έστειλα λοιπόν τη μητέρα μου να μαζέψει πτυχία και μεταπτυχιακά, να τα μεταφράζει και να μου τα στέλνει…. Ε και ;;; ο Γολγοθάς μου δε τελειώνει εδώ… μετά από ένα ολόκληρο χρόνο τους παίρνω τηλέφωνο και τους ρωτώ σε πιο σημείο βρίσκεται το θέμα μου… απάντηση: ξέρεται η υπεύθυνη λείπει σε άδεια, μετά από ένα μήνα η υπεύθυνη ήταν άρρωστη, στη συνέχεια η υπεύθυνη βρίσκεται σε διακοπές…
Αφού μερικές φορές νόμιζα ότι κάποιος μου κάνει πλάκα και ότι βρίσκομαι στην Ελλάδα μας… αλλά και πάλι ουδέποτε αντιμετώπισα κάτι αντίστοιχο στα Ελληνικά Πανεπιστήμια (δύο στον αριθμό από όπου και πέρασα)…
Να μην πολυλογώ πρόπερσι 2009, με παίρνουν τηλέφωνο από τη μεταφραστική υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών και με ρωτούν τη πρόβλημα υπάρχει με το όνομα μου και πως θα ήθελα να μεταφραστεί!!! Που έφτασε η χάρη μου. Τους εξηγώ το πρόβλημα και όλα καλά. Άντε πάλι να στέλνω καινούρια έγγραφα στο Πανεπιστήμιο της Ιταλίας.
Περνάει ακόμα ένας χρόνος 2010 και παίρνω ξανά τηλέφωνο… για μαντέψτε;;; η ιστορία επαναλαμβάνεται… η υπεύθυνη ήταν σε άδεια και μετά ξανά άρρωστη!!!
Δεν άντεξα και μίλησα με δικηγόρο, όπου και επικοινώνησε ο ίδιος μαζί τους. Μου ζήτησαν καινούρια έγραφα καθώς επίσης να πληρώσω και 13 ευρώ για κάτι μεταφορικά… λοιπόν…
ακόμα περιμένω….

Συμβουλή προς όλους τους φοιτητές προς Ιταλία όλα τα χαρτιά που θα καταθέσουν να έχουν το ίδιο ακριβώς όνομα. Προσοχή στα διπλά γράμματα και στα οι, ει, υ και Υ. τι εννοώ ότι ονόματα όπως Γιάννης, Δέσποινα να είναι γραμμένα όπως και στην ταυτότητα δηλαδή όχι Despoina στην ταυτότητα και Despina   σε κάποιο επίσημο έγγραφο… επιπλέον προσέξτε τα επίθετα που τελειώνουν σε ου. Υπάρχει πρόβλημα με τα κεφαλαία και τα μικρά. Το ΟΥ  είναι διαφορετικό από το OU γι αυτούς.
Άντε και καλή σας τύχη!!!
Όποιος χρειάζεται περαιτέρω διευκρινήσεις μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στο prosromi@gmail.com  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου